Is it a videotape?

22.02.2009

2009

Geçtiğimiz hafta nihayet sonunda bir festivalde para, vakit gibi nedenlerden dolayı kaçırmamak suretiyle sadece tek bir film izlemiş dahi olsam da "Lynch: Behind the Curtain"'i izlemek keyifliydi. Ama şimdi filmden bahsedemeyeceğim.

Az önce de Reconstruction'ı izledim.. Film güzel ama benim oturup üzerine biraz düşünmeye ihtiyacım var. O yüzden şimdi filmeden bahsedemeyeceğim. Jim ile arkasından hemen bir Bergman filmi izleyelim dedik ama ufak bir altyazı sorunu nedeniyle İzleyemedik. Daha sonra Nazi dönemiyle ilgili bir belgesel izlemeye başladık ancak Jim'in mekanı o kadar sıcaktı ki ve benim de benim de böyle bir ortamda mayışmaya o kadar ihtiyacım vardı ki dayanamadım ve uykuya yenik düştüm.

Perşembe günü The Bad Plus konseri var. Daha önce hiç jazz konserine gitmemiştim. İlk deneyimim İşSanat'ta olacak. Nasıl olacak bilmiyorum ama perşembe günümün şimdiden dolu olması hoşuma gidiyor.

Hiç yorum yok: